Trädgårdsmöbler!

Jag har börjat och leta efter trädgårsmöbler för man vill ju kunna sitta ute och äta när det är sommar. Det är ju smart att passa på att köpa utemöbler nu när det blir rea. Jag har lite krav som vanligt, vill ha utemöbler som är underhållsfritt. Så det enda man behöver göra är bara torka av möblerna när det är pollen och så. För jag har inte tid att stå och måla utemöbler varje år när man kan göra massa annat roligt. För hur som helst så kommer jag få måla massa annat istället hihi.
 
Så vi vill ha ett stort bord och man ska rymmas minst 6 personer. Har hittat på Jysk en del fina utemöbler.
 
 
Kostar just nu 3699kr för bordet och fyra stolar.
 
 
Samma bord med 4 andra bättre stolar som kostar just nu 3299kr.
 
Jag vill verkligen ha det här bordet och dom här höga stolarna till, ser mycket skönare ut att sitta i dom. Så klockrent!!! Men som sagt två till stolar behöver man. Sen tar det inte heller nån plats i garaget när man kan vika ihop stolarna. Sen måste man ha nå snygga dynor till stolarna, enfärgat som tex svart haha.
 
Bilder från Jysk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0