Vår lägenhet

Nu har vår lägenhet kommit ut och det känns skumt att se vår planlösning på nätet igen, kommer ihåg att jag kollade så mycket på den och planerade hur jag skulle möblera med mera när vi hade fått lägenheten. För det tog ju ca tre månader innan vi flyttade in.
 
Ser att dom har höjt hyran igen, för ca två månader sen så fick vi en hyreshöjning på 500kr. Och den nya hyresgästen kommer få betala 8124kr. Men vi betalar idag med två bilgarage 7429kr. Så man kan säga om vi hade fått den här lägenheten idag så skulle vi få betala 8624kr med garage, ganska dyrt. Men det är som min sambo säger att vi hade ju bott kvar i centrum då.
Det var ju därför vi flyttade från centrum för vi fick större lägenhet för samma pris som att bo i centrum. Det kostar att ligga på topp hihi.
Men jag älskar ändå den här lägenheten, för den är fin.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0