Godmorgon

Jag vaknar i stort sett sju varje morgon, men det är härligt. För nu har man inte tid att sova länge hihi.
Idag blir det att gå på en långpromenad, har faktiskt varit ute varje dag och gått på långpromenader sen i måndags i veckan. Fast jag har ju även så klart gått förra veckan också. Det är mycket roligare att vara ute nu när vi har äntligen börjat få våren hit upp.
Fast minus är att vovven blir så skitig, får typ tvätta av han varje gång vi har varit ute på en långpromenad.

Igår gjorde jag viktiga saker, som tex att boka en klipptid och massagetid. I april ska jag toppa mitt hår, har ju inte klippt det sen juni 2010. Vill ju ha långt hår igen, men jag tycker faktiskt att mitt hår har blivit längre. Men jag har haft ändå mailkontakt med Rapunzel of sweden igår för att höra vad jag ska ha för färg på min clip-on set. För jag vill faktiskt beställa därifrån. Så snart ska jag väl ha ännu längre hår hihi. Men det är svårt det här med hårfärg och så. Tydligen så lutar jag åt hasselnöt eller ljusbrun. Måste fixa bättre bilder på mitt hår hihi.

Massagetid fick jag först i maj, har ju presentkort att använda. Det var länge sen jag var på en halvkropps massage. Tidigare varje jag ju en gång i månaden, men allt var ju lättare när man bodde i centrum.

Wow, det blev ett lång inlägg.
Ha en ljuvlig dag idag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Här e vi upp 05.30 för det mesta=)

Har också beställt ett clip-on set men har lite kort hår för att det ska bli fint, hade tänkt gå till frissan och klippa till håret men fick skjuta upp det, kostar ju lite grann:) Tänkte beställa från rapunzel men var ju slutsålt hela tiden så hitta en annan sida som var bra.



ha en underbar dag. Kram

2012-03-28 @ 10:04:26
Postat av: Nina

Till Linda! Vart har du köpt den ifrån?

Hoppas att ni hade en trevlig dag idag! =) Kram

2012-03-28 @ 19:02:29
URL: http://chicnina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0