Godmorgon

Hoppas att ni har haft en bättre morgon än vad jag har haft! Idag är jag på riktigt dåligt humör. Är så less på allt springades i vår lägenhet och nu är det springades till vårt förråd. För dom ska måla en vägg där. Jag har aldrig varit med om så här mycket springades i nått boende som det är här. Det handlar om gör ett bra jobb för första början!!! Sluta upp med allt slarvande för det är bara vi boende som blir drabbad!!!

Sen så gillar jag inte heller det är så mycket olika människor som springer runt. Jag har svårt att lita på folk är rätt så misstänksam, men det är väl för att jag har blivit av med saker under årens lopp. Men nu tack och lov har jag inte blivit av med saker, sist var väl för ca 10-12 år sen haha. Ja ni ser hur jag är hihi. Men nu är jag ju också med folk som jag litar på.

Min sambo sa nått bra att jag måste ju lita på att dom kan sitt jobb, för det är precis som att nån inte skulle tro att jag kan mitt jobb. Men jag kan ju inte fuska i mitt jobb, kan ju inte stå och säga att det här är fanta fast dom håller i en ramlösa tex, ni fattar väl vad jag menar. Ibland är det som att jag skulle ha blivit polis, gillar regler och sen att man ska inte röra andras grejer!!!
Så där då får jag önska er en bättre dag än vad jag har!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad otur ni har.Håller med om att det är inte roligt med hantverkare springandes omkring.Tur är väl att ni inte behöver betala för detta.Försök att ha det bra i alla fall.

2012-03-07 @ 10:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0