Sunday

Jag kan väl börja med och skriva att jag tycker att det var rätt låt som vann igår. Jag gillar den verkligen, äntligen börja låtar som jag gillar att vinna. Det är andra året på rad som jag tycker att den bästa har vunnit.

Våren har börjat komma till Luleå, vi har haft bra väder dom senaste dagarna och det ska visst hålla i sej i nästa vecka också. Det är så härligt att det är varmt ute och att det droppar från hustaken. Tycker tillomed att det har minskat lite på snön men det är långt kvar än.

Det är synd att man inte är ledig när det är så här fina dagar, kan bara tänka mej att nästa gång jag är ledig en helg så kommer typ all snö vara borta. Ni vet att det är 21 april som jag får min första lediga helg på länge. Så jag kommer inte hinna med att åka skoter i år.

Så va ute och njut idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0