Weekly updates!

Tänkte berätta lite vad som händer i veckan förutom att jag jobbar i stort sett varje dag. Imorgon ska jag på trevligheter, det blir födelsedagskalas. På fredag när jag är ledig så ska jag ha lunchdate hemma hos mej. Mina vänner kommer över på lunch, kan inte avslöja på vad jag ska bjuda på. Sen på kvällen ska jag och min sambo ha middagsgäster.
Så ni ser att jag har verkligen fullt upp, men det gäller att passa på när man är ledig. Men jag antar att nästa vecka så kommer jag nog bara jobba helgen om det inte dyker upp jobb förstås.

Nu ska jag gå och vara social med min sambo för det blir att gå och lägga sej tidigt idag eftersom jag öppnar imorgon, bästa passet enligt mej!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja,du har fullt schema,hi,hi.Kul.Kul att gå på kalas. kram!

2012-03-12 @ 20:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0