Friday

Det har just börjat och ösregna här, ganska så mysigt måste jag säga. Det påminner om när jag var liten och var här hos min mormor och morfar på mitt sommarlov, för jag älskade nämligen när det regnade här. Just att efter regn så kommer det solsken och då doftar det så underbart ute. Så när det har regnat klart idag så kommer jag sticka ut huvudet för att bara känna doften hihi.

Min träning går verkligen åt skogen, men på söndag börjar jag om igen och kör stenhårt. Men jag är ändå hur lycklig som helst att vara här. För jag känner inte av stressen, är aldrig stressade när jag är här. Livet på landet är underbart hihi.

Har även hunnit fundera på en del saker, har kommit fram till en sak som jag vill så gärna.... Jag är mer redo än vad jag kan bli hihi.

Hoppas att ni har en super härlig fredag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0