Godmorgon

Vilket väder vi har, än så länge är det bara 18 grader. Men det lär nog bli varmare för jag ser inte ett moln på himlen. Ska man säga att det är sommar nu eller är det fortfarande vår?

Snart ska jag ut på en pw kan säga att det blir att gå en mil, igår blev det inte för min vovve mådde inte så bra, för han spyde och hade dåligt i magen när vi var ute. Men han var ändå pigg och så. Får se hur han mår idag. Man han ser frisk ut allafall. Om det är så här fint väder ska jag verkligen gå en mil för nu är det dags att börja dra i en högre växel hihi.

På tal om värme och sol så inser jag att jag måste ju fixa min ben eller hela min kropp nu. Så idag blir det att peela hela kroppen. Sen så måste jag ha lite bus på benen för dom är så vita. Så snart kan jag ha jenasshorts på mej.

Ha en super härlig dag och jag hoppas att ni har lika fint väder som vi har!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Skönt att värmen har kommit till hela landet.Det är ju sååå skööönt.Det liksom exploderar ute med blommor och grönska.

2012-05-22 @ 09:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0