GoDmOrGoN

Äntligen fredag och helg. Min sista lediga helg i maj 2012, för nästa helg så är vi i juni och jag jobbar då. Maj har verkligen gått fort.

Idag ska vi åka och storhandla samt beställa loungegruppen till vår balkong för igår gick det ju inte. Det gick bra för mej att vara garderobsvärd men det var lugnt. Men träffade på en gammal kollega till mej från tågtiden.

Det blir att fortsätta och träna idag, men jag måste erkänna att det går tungt just nu, fattar inte varför jag ska vara så trött på morgonen, har svårt att kliva upp sen så känner jag mej inte heller utvilad, skumt är det allafall.

Gick ju till jobbet igår och det visade sej att det var ju bara 4km dit, det är ju inte långt. Så jag funderar hur jag ska göra sen när jag jobbar om jag ska gå eller inte. Jaja det är inte dagens problem, får ta det sen.

Nä hörre ni, nu kickar vi igång helgen! Ha en riktigt FAB FRIDAY!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Du med ska ha en underbar helg!

2012-05-25 @ 10:43:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0