Godmorgon

Vi har vinter igen, det är bara ta fram vinterskorna och mössan igen. Vi har hela 2 plus grader idag.



Vår gård!

Det var lite läskigt att köra hem igår från jobbet med sommardäcken på, tyckte att alla körde så fort. Så idag vill jag att min sambo skjusar mej till jobbet och även hämtar mej ikväll.

Men jag tycker att det är jätte perfekt väder att jobba i, hade varit lite tungt om det hade varit årets varmaste dag igår eller idag hihi. Så jag är nöjd med min 2 grader. Men imorgon får det bli fint igen för då är man ledig igen.

Såg även att min chef har nu ändrat min midsommarhelg, dvs jag är ledig hela den helgen så det känns super bra. Såg att det blir inte heller så mycket jobba i sommar, det är först till hösten det blir mycket jobb. Så det kommer bli en härlig sommar, hoppas bara nu på fint väder och att det blir en härlig sommar.

Ha en super härlig söndag!


Kommentarer
Postat av: Gaby

Ja,inte ser det roligt ut,kan tro att det är december,hi,hi.Fy f...... Istället för vårblommor så blir det julstjärnor och knäck.Nä du Nina det blir nog bra tur att snön kommar nu i stället för senare.Bra att din midsommar ordnade sej. Kram!

2012-05-06 @ 12:31:14
Postat av: Nina

Oh herrejösses, såg verkligen inte mysigt ut.. Här skiner solen dock lite kallt, bara + 8 grader.



Hoppas att du får en bra jobbdag & skönt att du får vara ledig på midsommar. Kram.

2012-05-06 @ 12:52:30
URL: http://ninajustme.blogspot.com
Postat av: Madeleine

Vad skönt att det löste sig med jobbdagar! Och vilket hemskt väder ni har:( Kram

2012-05-06 @ 13:32:36
URL: http://bekijk.blogg.se/
Postat av: maria

men herregud med snö ni fått!!,nä inte nu i maj!! helt sjukt ju!!,ni hade väl fint väder ni med för inte så länge sedan?! o så ändras det så här!.Ja vi har iallafall sol med det är isande vindar så jag kan förstå att ni med har det kallt men SNÖ där går gränsen!.Hoppas det snart försvinner!, kram!

2012-05-07 @ 15:26:05
URL: http://mialooove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0