Godmorgon

Ny dag och jag har lite träningsvärk, men det är bra. Snart ska jag ut på en PW och möta upp min pappa. Så iår blir det första gången jag kommer använda mina easy tone.



Gick med dom förra året, och jag tycker att dom är riktigt bra för man känner i låret och rumpan. Blir bra att gå med dom nu när dom har tagit bort allt grus på vägarna.

Kan säga att jag har redan gått ner ett kg, men som sagt allt går ju upp och ner. Vill tacka för kommentarerna som jag fick igår, blev verkligen peppad hihi.

Jag letade efter mitt måttband igår, men jag hittar inte det. Jag måste nog köpa en ny, eller så får jag mäta mej när jag kommer till mina föräldrar idag.

Ha en riktigt härlig dag idag!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

En kompis till mig födde barn för 11 veckor sedan. Hon är ute och går typ 1-2 mil om dagen och har gått ner 10 kg. Detta blandat med att äta ett visst antal kalorier varje dag!

2012-05-09 @ 13:08:02
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0