Godmorgon

Oj det blev lite väl lång sovmorgon för mej hihi. Sov till klockan 10, sen så är det så skönt att ligga kvar i sängen och läsa tidningar. Man kan inte få bättre uppvakning haha.

Det dåliga vädret håller i sej, så jag vågar mej inte ut på nån pw, men det blir istället att köra crosstrainer och styrke.

Sen så är det ju fredag, så det kommer bli fredagsmys. God mat och så blir det att dela på en flaska rödvin. Mer än så kommer det inte hända idag, eftersom jag jobba imorgon.

Just jag, måste ta hand om disken också, men det får diskmaskinen göra åt mej hihi. Sen så ska jag tvätta lite grann, nya sängkläder nu när det är fredag hihi.

Ha en jätte härlig fredag och helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0