Hallå hallå i stugan!

Som ni vet så jobbade jag igår, till klockan sju på kvällen. Sen när man kom hem var det bara äta middag och sen se på en film, sen var det sova som gällde.

Idag så steg jag upp före åtta och gick på en pw, för igår blev det ingen träning. Vi har inte så där jätte bra väder som jag vill ha, för det är ganska så kallt ute, det är tråkigt.

Just nu så håller jag på laga mat, laxen är i ugnen så jag hade tid att sätta mej framför datorn en stund. Det var länge sen man åt lax men vi var ju och storhandlade förra veckan så då blev det att köpa hem en stor lax.

Ni får ursäkta mej är lite små trött idag.


Kommentarer
Postat av: Nina

Mums vad gott, lax är en favorit här! :)

Kram.

2012-05-31 @ 12:10:23
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0