Hur går det med mitt köpstopp?

Jag är lite orolig över hur det ska gå för mitt köpstop  om två veckor. Eftersom jag har bestämt mej för att jag ska åka till min mormor och vara där i några dagar. Det finns ju en sån trevlig butik som jag alltid är till när jag är och hälsar på min mormor. Brukar alltid ha med mej en påse därifrån hihi.

För hittills går det jätte bra med mitt köpstop började från den 25 april. Oj såg just att det har ju bara gått en vecka, det var ju inte länge haha.



Sist jag var hos mormor såg det ut så här på hennes gräsmatta, fullt med Gullvivor.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Det kommer gå bra. Tänk i stället "behöver jag verkligen detta?". Ofta är det bara smågrejer man impulshandlar och inte något bestående. Spara pengarna i stället!

Unna dig en spa-dag (lär ju behövas med tanke på inlägget under om ditt jobb) eller något annat. Kanske att man mår "bättre" av ett piffigt fint hem. Men man mår allra bäst när man tar hand om sig själv:) Trevlig helg! Kram

2012-05-04 @ 08:05:43
URL: http://bekijk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0