Då var denna söndag över!

Ja ni, det gick inte så bra för mej idag. Inatt så hade jag feber men jag åkte och jobba ändå och det gick super tungt, ringde till en kollega som hoppade in för mej. Man jag hann allafall jobba 4 timmar. Fattar inte när huvudvärken ska släppa. Sen så är jag yr, men jag har allafall inge feber längre, hoppas verkligen att jag kommer må bättre imorgon.
 
Har ni firat er pappa nu?
Som sagt jag gav igår min pappa farsdagspresent, eftersom jag har sovit en hel del idag, känner mej fortfarande trött men det är väl så när man inte känner sej kry.
 
Nu blir det sängen för mej och hoppas på att man kommer må mycket bättre imorgon. Ganska så skönt att ligga i sängen och höra på regnet hihi.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0