Godmorgon

Idag är man uppe tidigt hihi och ni vet idag så släpper dom Maison martin Margiela for H&M, men det är inte det som jag väntar på. Jag kommer nämligen stå utanför Mio möbler klockan 10. Jag älskar att kolla på möbler och inredning och så har dom så mycket av inredningsdetaljer dvs saker. Det kommer bli super kul att kolla in på allt det och få lite inspiration.
 
Ikväll ska min sambo och jag bort, vi ska ut och äta på restaurang med min sambos föräldrar för det är nån som fyller år så det kommer också bli trevlig kväll. Så den här torsdagen kommer bli riktigt rolig.
 
Snart är det ju helg igen, vart tar alla dagar vägen det var ju nyss måndag. Mina helgplaner är spikade sen långt tillbaka för jag jobbar nämligen hela helgen, ovanligt va? hihi Men det kommer ändå bli fredagsmys imorgon.
 
Ha en riktigt fab torsdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0