Godmorgon

Villket tråkigt väder vi har här, det bara regnar och regnar hela dagarna lång. Jag vill verkligen ha vinter nu! Man vill ju inte vara ute när det är sånt här väder. Så jag kommer hålla mej inne förutom då jag ska ut med vovven.
 
Mår bättre idag, men huvudvärken sitter i än. Får väl dricka ännu mera vatten idag. Vet ni vad idag har jag funderat på nyårsafton, har beställt lite saker som jag ska duka med denna kvällen. Jag älskar att planera och att ha fest. Men vi kommer högst bli 6 pers men det räcker för jag har inte så mycket porslin i samma serie. Jag vill att allt ska vara samma serie. Jag hoppas att ni fattar vad jag menar hihi.
 
Nu ska jag kicka igång denna dag.
Ha en super härlig måndag, jag älskar måndagar hihi.

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Tack så mycket:)
Ang. mitt jobb. Jag hade bara provanställning och den blev inte förlängd. Nu har jag gått tillbaka till butik i stället. Känns bra!

Jag och också börjat fundera på nyår. Jag är sugen på uppklätt och lite "fancy" med goda vänner och utsökt mat - och dryck så klart;)

Hoppas att huvudvärken har gått över så att du kan ge dig ut på porslinsjakt:) Kram

2012-11-12 @ 22:43:26
URL: http://bekijk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0