Mitt knäää!

Igår så blev jag tvungen åka in till vårdcentralen och blev skickade till akutröntgen, för jag har inte blivit bättre i mitt knä. Men nu vet man allafall att det inte är nån spricka eller av, så det känns bra. Har pratat mer med min chef idag för vi ska ha inventring på fredag och jag tänker försöka vara med så får vi se hur det går, för jag ska även jobba till helgen. Men vi ska ändå ha en backup plan till mej men sen är det ju några dagar till fredag och helgen så nog ska jag hinna bli mycket bättre.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Hoppas,hoppas,hoppas,att ditt knä ska krya på sej så att du klarar av ditt jobb. Kram!

Svar: Tack, jag hoppas också =) Kram
Nina

2012-11-27 @ 17:10:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0