Torsdag

Jag börjar redan imorgon och jobba. Så det känns bra, har ju ändå fått vara ledig i 4 dagar hihi.
 
Har redan börjat må bättre, har inte ont i halsen längre men däremot så får jag snyta mej ofta och så, men det ska nog gå över snart. Så jag tror att jag är påväg att bli frisk igen.
 
Idag har man varit på återvinningen, slängt lite banankartonger och så. Det känns som att man kommer få vara ofta till återvinningen nu när man bor i ett hus hehe. Men det är ju kul att sortera. På tal om det så måste jag kolla igenom min garderob, jag måste skänka kläder. Har alldeles för mycket kläder som jag inte har använt på flera år.
 
Nu ska jag gå och se på hockey, Luleå spelar ju. Hejja hejja Luleååå.

Kommentarer
Postat av: Nina

Borde också ta och rensa min garderob :)
Ha en skön fredag! Och jag ser fram emot bilder från ert nya hus :)
Kram Nina.

2012-10-12 @ 05:59:24
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0