Updates

Det blev att vara ute en hel del idag. Har faktiskt skottat snö hihi, trodde ju att allt skulle försvinna idag men icke det. Så då har man fått testa på det. Tack och lov så var det ju inte nå mycket snö så det gick ganska så snabbt. Om jag ska vara ärlig så är jag nog den enda som har skottat idag på vårt område haha.
 
Sen så har jag lastat ved i vår vedstuga eller vad man nu ska kalla det för. För man kommer ju vilja elda då och då i vår kamin när man vill ha mysigt i huset.
 
Jag har även insett att jag måste till Ikea snart. Finns en del saker som jag behöver köpa därifrån. Som jag behöver till min walk in closet. Det finns så mycket saker som jag vill ha i min walk in closet och jag undrar vad min sambo kommer säga att jag vill att crosstrainern ska vara i garaget. För just nu står den i det rummet.

Kommentarer
Postat av: nina

Gud vad mysigt med snö :)
Låter spännande med W-I-C, ser fram emot bilder!
ha en fortsatt skön dag!
Kram.

2012-10-17 @ 16:01:50
URL: http://www.ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0