GoDmOrGoN sVeRiGe!

Det är helt sjukt vad jag har vaknat tidigt idag när man för en gångs skull är ledig. Steg upp klockan 05:30 och jag är jätte pigg. Men det är så här idag är det verkligen en speciell dag, för idag blir vi husägare. Så om några timmar så äger vi huset OMG hihi.
Så det blir att fira med sushi och skumpa idag, men det kommer vara lugnt för imorgon ska vi köra lite möbler till huset.
 
Igår kom en och hämtade lite möbler från oss som jag har sålt. Så det ser lite tomt ut i köket hihi. Men vi är ju påväg åt rätt håll.
 
Ha en jätte härlig fredag och helg mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis!!! Hur känns det? Hoppas ni kommer trivas:) Kram

2012-09-09 @ 09:05:35
URL: http://Bekijk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0