Godmorgon

Här rusar dagarna för fort. Det känns som att jag hinner inte riktigt med allt det jag ska göra. Vaknar tidigt på morgonen och det är bra. Så jag startar nu med varje morgon en pw, sen vet man aldrig vad dagen har att erbjuda hihi.
 
Igår var jag ut på Storheden, var en sväng förbi Cervera. Vad dom har mycket fina saker som jag vill ha. Jag är helt kär i Iittala glas, sa till min sambo att vi måste börja och samla på såna och vad tror ni att han sa? Det finns liknande glas på Ikea, men jag vill inte ha nå glas från Ikea jag vill ha Iittala hihi.
 
Får göra ett inlägg om glasen senare idag. Så ska ni få se vilka jag menar och vilka min sambo tycker. Men jag ska nog kunna övertala han.
 
Ha en riktigt härlig dag, snart är det helg igen!

Kommentarer
Postat av: Gaby

Du får önska Ittalaglas när du fyller år,Jul och andra bemärkelse dagar hi,hi.Har dom inte lite billigare på Ittala affären Haparanda.Visst finns det en sån affär där? Jäklar vad duktig du är som startar med en pw. Ha en solig Dag

Svar: Joo, jag får nog önska mej dom när jag fyller år och julafton =) Ha en jätte bra helg!
Nina

2013-04-10 @ 09:30:19
Postat av: Nina

Älskar Iittalas saker :) berätta gärna vilka glas det är du vill ha. Kram

2013-04-11 @ 19:35:23
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0