Godmorgon Valborgsmässoafton!

Det kunde ju ha varit bättre väder, vi som hade tänkt grilla vår varmrätt ute, men det blir att steka det istället. Hade ju även tänkte att vi skulle sitta ute en stund, men det är bara glömma. Vi får tända en brasa inomhus och mysa istället. Kommer bli en jätte bra Valborg.
 
Jag och min älskade sambo firar idag 6 år tillsammans. Nu är det vår dag hihi. Jag tänkte idag att vi har hunnit med en hel del på dom 6 åren. Flyttat två gånger, förlovat oss, skaffa hund. Det som fattas nu är bara barn och gifta oss hihi och det kommer förhoppningsvis snart.
 
Vi ska ju inte vara ensamma och fira Valborg, mina föräldrar kommer hit. Så jag har lite saker att göra nu på morgonen, började redan igår och göra två tilltugg. Men jag tänker duka klart bordet nu på morgonen.
 
Ha en super trevlig Valborgsmässoafton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0