Min mor och dotter dag!

Jag hade en underbar fredag hos min mamma i fredags, det blev en mor och dotter dag eftersom pappa var borta och min sambo jobbade. Så jag var redan vid lunch tiden till mina föräldrars lägenhet.
 
 
Så lunchen började med en bit smörgåstårta, den var grymt god.
 
 
Det blev även en cocktail, White lady.
 
 
Senare på dagen så blev det lite tilltugg och bubbel, så gott.
 
 
Förrätt Chevretoast med honung. Riktigt bra förrätt.
 
 
Varmrätten var Himmelska vårsallad med sotad salmalax och primörer.
 
Som ni ser hade jag en riktigt bra fredag, fått äta massa gott och dricka gott. Det här måste jag och min mamma göra om snart igen. Tack mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0