Sommar, fest, sol eller regn!

Vilken härlig dag man har haft idag och än är den inte slut hihi. Jag har typ inte gjort något idag, bara sett på film och funderat på saker och ting. Sen framför allt har jag hittat ett partytält som jag vill ha. Vad passar inte bättre än att tänka på partytält nu när det regnar ute. För det kommer ju även att regna när det är sommar.
 
 
Det är det här stora tältet som jag vill ha, snacka om snyggt. Gillar färgerna och att det är stora fönster.
Just nu kan du köpa det för 2624,25kr istället för 3499kr. Vi snackar om 5*8M. Finns på Jysk.
 
Man har verkligen en stor användning av partytält när man bor i hus. För när det är sommar så vill man vara ute och inte bli stoppad av att det ska regna. För ska jag ha en sommarfest då är det ute som gäller.

Kommentarer
Postat av: Gaby

Det är nästan som ett slott hi,hi.Så stort.Det blir en trevlig sommar. Kram.

Svar: Kommer verkligen ha kul med det där partytältet =) Kram
Nina

2013-04-17 @ 11:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0