Friday Diary

Det har varit fullt upp den här veckan. Har jobbat sen har jag även gjort julgodis men jag har fortfarande 4 sorter kvar att göra. Vissa bakar 7 sorters kakor och jag gör istället 7 sorters godis hihi.
 
Just nu sitter jag och förbereder mej för att ta fram granen och pynta den, av nån konstig anledning har jag ingen ork just nu är lite små yr. Men det är kanske för att jag har just varit ute och skottat snö. Men men, ja får väl ork snart så då är det bara börja.
 
Imorgon blir det julfest med min sambosjobb så det kommer bli super kul, det är den enda julfesten som jag går på eftersom vi har aldrig med mitt jobb, skulle det bli en julfest så skulle det bara bli jag och min chef haha.
 
Nu kickar vi igång denna fredag!
 
 
Älskar vita hyacinter. Det är jul.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Känner doften av hyacinterna,det är jul.Jag med har några,jag har även azalea.Det blir nog fler närmare jul,något i rött kanske.Kul att du ska på julfest,du ska ha det så bra.

Svar: Jag hade riktigt trevligt på julfesten, nu får man vänta till nästa år igen hihi. Kram
Nina

2013-12-06 @ 11:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0