Friday

Vilka härliga lediga dagar jag har haft, det är även helt sjukt vad jag har varit upptagen. Som vanligt när man har roligt så går tiden fort. Imorgon blir det att jobba och söndag, inte dom bästa arbetstiderna men man får sovmorgon.
 
Idag blir det fredagsmys så klart för det hör ju till. Så vi var och handlade igår, fast man inte var på humör, men det känns skönt att man har gjort bort det nu.
 
I onsdags beställde jag klänning som jag fick igår, kan säga att jag är super nöjd över den, så snygg fast den hade gärna fått vara i en annan färg men färgen är ändå helt ok, ska visa sen vad det är för nån klänning som jag har shoppat. Ska ha den i slutet av feb när jag ska på en fest.
 
Nu har ni en riktigt super härlig fredag och ta hand om varann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0