God morgon Alla hjärtans dag!

Idag är det ju alla hjärtans dag, ska ni fira?
Jag ska ut på lunch med min familj idag så det kommer bli trevligt, sen kommer det inte hända så mycket mer. Jag och min sambo brukar inte köpa något till varann eftersom vi har redan köpt en dyr present till oss, huset. Om jag vill ha blommor så kan jag köpa dom själv hihi. Det låter kanske lite tråkigt, men jag är inte så brydd faktiskt. För jag tycker varje dag ska vara en Alla hjärtans dag hihi. Va snäll mot din käre och alla andra!
 
Vad har hänt annars då, joo jag har varit en del till stan den här veckan. Ganska så konstigt för jag brukar vara så sällan på stan, köpte äntligen locktången men jag har inte hunnit testa den än. Sen så har man grubblat och funderat en hel del, så har jag hunnit och jobba också.
Blir som vanligt jobba i helgen. Men sen kommer jag få vara ledig i två hela helger, kan säga att jag längtar tills dit!
 
Ha nu en super mysig Alla Hjärtans Dag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0