Godmorgon

Ny vecka, ny dag, nya möjligheter och nytt liv, kan det bli bättre? Blå himmel och solen skiner för fullt, det kan verkligen inte börja bättre.
Idag blir det en PW, för nu är det dags att börja och träna igen, tror dessutom att det kommer bli bättre för mitt knä som inte än är helt återställt. Jag tror att jag behöver träna upp musklerna runt knäet så det blir mer stabilare.
 
Idag ska jag även försöka vara duktigare bloggare, för jag har ju inte än berättat vad som hände på Alla hjärtans dag hihi. Jag skrev ju att det var ngt som man inte kunde köpa för pengar, men då sa min bror till mej att man visst kan köpa det för pengar och det är ju sant. Men det får ni veta sen efter min PW.
 
Here we go!
Ha en super härlig start på den är nya veckan!

Kommentarer
Postat av: Moa - 17 år och gravid!

Hej, jättefin blogg!
Läs gärna min blogg:)
Kram Moa

2013-02-18 @ 17:56:12
URL: http://ohwildspirit.blogg.se
Postat av: Moa - 17 år och gravid!

Hej, jättefin blogg!
Läs gärna min blogg:)
Kram Moa

2013-02-18 @ 17:57:05
URL: http://ohwildspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0