Godmorgon

Jag har haft en jätte bra helg, fast jag har jobbat i söndags. Vi var hos mina föräldrar på middag på fredag, där vi fick jätte god tre rätters. Sen på lördag var det ju mello så det såg jag och min sambo tillsammans och hade gjort lite småplock och drack bubbel så klart hihi.
Som nu på lördag jobbar jag till 21 så då kommer jag inte hinna se mello, det blir lite tråkigt.
På söndag så jobbade jag så vi gjorde inte så mycket den dagen. Igår hade jag kalas för min vovve, det var mina föräldrar som kom.  Så han fick en present, dvs godis. Men han var verkligen lycklig igår min lilla 5åring hihi.
 
Idag vet jag inte riktigt vad som händer, för jag är ledig ända till lördag för då börjar jag jobba helgen igen. Har inte hunnit att vara ledig en hel helg iår. Men det kommer väl sen.
 
Hoppas ni har en riktigt underbar dag idag!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2013-02-05 @ 14:38:31
URL: http://expressfinans.se
Postat av: Gaby

Oj,så söt din vovve är.Förstår att du vill vara ledig nån helg,dom flesta är ju lediga då.Men du verkar ju mysa till ändå mellan varven,hi,hi. Kram

2013-02-05 @ 17:49:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0