Monday!

Idag blir det att passa på och njuta av denna dag för imorgon börjar man om och jobbar igen, det blir hela veckan. Men jag är ju ledig till helgen och det känns underbart.
Har just kommit in från en pw, varit ute i en timme så nu ska jag äta en blodgrape för det ska visst vara nyttigt och bra, men jag vet att det inte är gott så det får väl gå snabbt att äta upp det hihi.
 
Sen ska jag se på Oscarsgalan, såg ni det igår? Jag spelade in det så jag ska se det nu, fast jag vet ju redan vilka som har vunnit, men jag vill se kläderna hihi.

Kommentarer
Postat av: Nina

Nej orkade inte att se :) många fina klänningar såg jag på bilderna i efterhand.
Kram.

2013-02-26 @ 13:01:03
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0