Godmorgon

Jag var nog lite svamlig igår, för jag insåg senare att jag är inte alls ledig i 13 dagar hihi, börjar ju och jobba på måndag. Så man kan säga att jag är ledig i 7 dagar.
 
Idag är det bara regn och regn så man får hålla sej inomhus, det är lite tråkigt. Men jag hoppas att det kommer vara fint väder imorgon eftersom vi ska åka båt.
När det är dåligt väder så blir det att se på film. Jag såg en film igår som inte alls var min smak, men det är kanske jag som är konstig för jag fattar inte hur den kunde vinna så många priser. Sen säger även alla att inte ett öga är torrt när man ser filmen men jag kan säga att mina ögon var torra. Men det ska få ett eget inlägg.
 
Jag hoppas att ni har en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0