Godmorgon

Idag blev det en längre sovmorgon, fast jag vaknade första gången redan klockan 07 och somnade om igen när klockan var 08. JA med stora bokstäver, jag har huvudvärk idag, men vilken trevlig kväll jag hade igår. När man ser Luleås skärgård så blir man så lycklig, för det är verkligen fint och jag måste säga att jag blir ju sugen på att ha en stuga ute i skärgården och nära vattnet. Tänk att få fira en midsommar ute i skärgården, det är ju det ultimata.
 
Vi åkte till Brändöskär och det är många år sen jag var där sist. Jag säger det bara man ska helt klart åka på såna här turer. Jag sa till min sambo att vi måste ju åka till Altappen nån gång för där var jag sist när jag var ca 10år. Bara få vandra runt där på ön och Klubbviken får man inte heller glömma bort. Jag hoppas att det blir fina dagar i aug när min sambo har semester så blir det att kanske åka till Klubbviken.
 
Ha en jätte bra dag idag! Och njut av denna sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0