Cykla, cykla och cykla

Jag säger bara f-n vad det går snabbt att cykla in till stan samt att cykla hem. Det tog bara ca 15 min att cykla in till stan, det är att bo nära. Så nu blir det att cykla hela sommaren in till stan. Men det är klart regnar det så får det bli att åka buss.
 
Självklart kom jag hem med en påse från stan, men det får ni se senare vad det är för något. Det jag har köpt ska vara i sovrummet. Jag håller nämligen just nu på att städa upp hela sovrummet, det börjar verkligen bli på tiden att få det i ordning. Sen när det är klart så ska jag fota och visa er, får se hur lång tid det tar hihi.
 
Nu ska jag ta en paus och se på TV3Play, såg ju inte förra veckans avsnitt av Revenge.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0