Godmorgon

Äntligen har värmen och solen hittat tillbaka hit. För det har varit kallt i några dagar, man är ju inte alls van med bara 9 grader.
Tvättmaskinen går för fullt för jag har väntat med att tvätta för att just kunna hänga ut det. Det går ju så fort att torka kläder när det får hänga ute och att det sen luktar även frisk luft.
 
Som jag skrev igår så ska vi bort på lördag och jag har ingen aning vad jag ska ha på mej, har funderat en hel del. Vet ju att killarna/männen har kostym på sej men vad ska tjejerna/kvinnorna ha på sej. Jag tror att jag måste ha något som går till knäna men gärna nedanför knäna. Här är det inte kortkort som gäller. Får fundera vidare. Det är tur att det är två dagar kvar hihi.
 
Ha en jätte bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0