Godmorgon

Då är man tillbaka till grått väder igen och det kan vara lika bra för då borde jag bli klar med sovrummet idag. Igår när det var så fint väder så drog vi ihop en räkfrossa med mina föräldrar och senare kom min sambos pappa till oss så han fick också äta. Men det slutade med att på kvällen fick vi gå in eftersom det började regna lite smått det var när vi åt efterrätten, men hann precis bli klar med att äta upp den.
 
Idag kommer det inte hända så mycket eftersom jag ska upp tidigt imorgon och jobba, men det kommer bli en stressad dag imorgon. Om jag ska vara ärlig så gruvar jag mej lite grann. Jag tror att min arbetskollega kommer inte komma i tid imorgon och lösa av mej. För jag kan verkligen inte jobba över imorgon alla minuter kommer vara viktig för mej eftersom jag ska göra mej klar för båtturen. Jag vet nu vad jag ska ha på mej i alla fall så det känns bra.
 
Jag hoppas att ni har en riktigt härlig fredag, för nu är det helg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0