Godmorgon

Nu är det Midsommarafton och jag börjar bli lite stressad. För klockan 12 börjar det. Jag har hunnit med att göra röran som ska vara till maten. Men jag ska ju förbereda mej också och det tar lite längre tid för jag har ingen aning vad jag ska ha på mej.
 
Det är lovat sol, men just nu är det mulet men man ser att solen försöker lysa igenom molnen. Så jag hoppas verkligen på sol.
 
Jag har inte tid att sitta vid datorn nu men jag vill passa på och Önska er en riktigt trevlig Midsommarafton!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Nina

Hoppas att ni hade en mysig midsommar! Här var det lugnt firande hos svärisarna :) Kram

2013-06-25 @ 18:39:45
URL: http://ninajustme.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0