Godmorgon

Äntligen fredag, då blir det fredagsmys.  Sen blir det att jobba hela lördagen och söndag. Så idag blir det att passa på att njuta att vara ledig denna dag. Men självklart blir det en PW, men jag har lyckats med en sak idag, har fått en låsning i ryggen så just nu önskade jag verkligen att min sambo var hemma för han brukar lätt fixa mina låsningar. För jag har ont när jag drar djupa andetag. Ingen bra start på den morgon.
 
Som vanligt så lyxar vi till på fredagar, äta gott och dricka ngt gott så det fortsätter vi med hihi. Det kommer bli trevligt.
 
Vill dela med mej dom här bilderna för dom får mej så glad varje morgon när jag stiger upp och jag säger bara lyx lyx lyx hihi.
 
 
Jag älskar min vita tulpaner, kan inte låta bli att le när jag ser dom.
 
Jag kan verkligen inte få nog av tulpaner, sen så är jag så glad att dom är fortfarande fina, tror att det var i tisdags jag köpte dom. För nu vet jag att dom kommer vara fina hela helgen också, perfekt.
 
Ha nu en riktigt fab fredag!

Kommentarer
Postat av: nina

Så underbara! Har gått över till påskliljor nu i påsktider men återgår säkert till tulpaner efter den :)
Kram & trevlig helg!

2013-03-15 @ 11:30:51
URL: http://ninajustme.blogspot.se
Postat av: gaby

Sååå,vackert!

Svar: Tack =)
Nina

2013-03-15 @ 15:02:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0