Godmorgon

Vilken rolig dag jag hade igår.  Eftersom jag slutade tidigt igår så hann jag med att sitta ute en stund när jag kom hem från jobbet. Det blev att grilla sen var jag och min sambo ute och åkte skoter i ca en timme. Vi åkte till ett ställe som heter Rutvik. Det var riktigt härligt, men jag frös sen en hel del när vi kom hem, tog ett tag innan jag fick upp värmen i kroppen och jag hade jätte ont i nacken igår men  idag upplever jag att jag har lite ont i halsen. Så vi får se om man bli nå mer sjuk.
 
Det verkar som att det är jätte bra väder ute, så det blir att gå på en PW idag, för det är ingen ide att hålla sej inne. Ut till till solen, vilken härlig tid vi har framför oss. För det är nu som jag gillar vinter hihi.
 
Ha en super bra måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0