Påskpynt!

Tänkte visa lite mer bilder från mitt påskpynt i vardagsrummet.
 
 
Själva vardagsrummet känns gult skulle man kunna säga, så därför tycker att det här påskpyntet passar till vår matgrupp. Sen kan jag säga att matgruppen är gammal, typ äldre än mej hihi. Men jag är uppvuxen med den, så jag tycker faktiskt att den är fulsnygg haha. Det är allafall skönt att sitta på stolarna.
 
 
Min söta påsklilja i en söt te mugg, finns det nå sötare? Hihi. Blir jag också lycklig att se när man är i vardagsrummet.
Det är verkligen trevligt med påskpynt. För ni vet hur det ser ut i mitt kök, men jag visar samma bild igen.
 
 
Dom äggen passar bra där, för i köket är det mer vitt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0