Godmorgon

Då var det fredag igen. Jag funderar på om det blir att grilla idag, för det är kanon väder ute och så är det varmt. Vi får se vad min sambo säger.
 
Igår hade jag en bra dag, blev lite skrämd av min vovve på kvällen och det var inte kul. Det finns inge värre när han står vid ett fönster och morrar åt det när man är helt själv hemma för att det är kolsvart ute. Jag var nämligen chaufför igår åt min sambo så han kom hem klockan tolv i natt. Han var på trevligheter och jag är så stolt över han hihi.
 
Nä, då är det bara dags att njuta av den här sista lediga dagen på den här veckan för imorgon så är det slut med att vara hemmafru. För imorgon blir det att tjäna pengar hihi.
 
Ha en fab friday!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0