Godmorgon

Det märks att man är rätt så trött dom här senaste veckorna. För det är mörkt och grått ute, men ser inte solen så ofta och så regnar det. Då är det klart att man blir trött. Nu längtar man faktiskt efter snön och sen så har jag även börjat få julkänslor. I år ska det bakas julgodis och jag ska börja i tid för det är ingen idé att vänta till december. För då är det så mycket annat som ska göras då.
 
Jag har haft en jätte bra helg. I fredags hade jag och min sambo en dejtkväll tillsammans. Vi var ute och åt på restaurangen Bonsai. Vi åt sushi och det var sååå gott. Sen efteråt var vi och såg på Ljusshowen så vi hade riktigt trevligt. Sen på lördag hade vi middag och jag har bilder från den middagen så jag ska visa er.
 
Nu ska jag träna!
Ha en underbar första dag i den här veckan!

Kommentarer
Postat av: Compound

Det låter trevligt

2013-11-05 @ 11:49:27
URL: http://compoundpilbage.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0