Dinner!

Denna fredag så bjuds det på Tacogratäng till middag hemma hos oss. Får väl göra som en kompis sa till mej "äter ni aldrig tacos på en fredag som en vanlig familj" haha, men nu blir det ju det fast gratäng för jag tycker att det är godare. Han min kompis tycker nämligen att vi äter alltid så lyxigt på fredagar. Så nu är vi en vanlig Svensson ikväll, inget fel med det hihi.
 
Måste passa på och säga att sushi blev riktigt bra i onsdags, det är jag som är sushikocken i vår familj. Det är tur att man har börjat bli lite snabbare på att göra rullarna, för det är lite piller göra. Allt som jag hade i rullarna var super gott, testade faktiskt att ha i rödlök och det funkade riktigt bra.
 
 

Kommentarer
Postat av: Gaby

Vad gott med tacos gratäng.Vackra rosor du köpt. Natti natti!

Svar: Tack =)
Nina

2013-10-11 @ 22:51:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0