Updates

Vilken förkylning man har fått. I söndags när jag vaknade så var jag stor förkyld och har varit det sen dess. Gjorde ett försöka att jobba igår och det gick inte så bra så idag är man hemma. Det är tur att man inte är så ofta sjuk kommer inte ihåg senast när jag var så här, kan nog vara tre år sen.
 
Men annars så har jag haft en super bra påsk, för första gången på 14 år har jag varit ledig en hel påsk.
Som jag har fattat det så har alla haft jätte fint väder och det är bra för det hör till påsken. 
 
Nu ska jag fortsätta och kurera mej, nu när jag äntligen har fått tillbaka smaken så blir det frukt idag. Behöver alla slags vitaminer hihi.
 
Ha en super härlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0