Godmorgon

Så klart blev det en del saker att göra igår. Var nämligen på bilbingo, det var årets sista. Men för oss blev det årets första och sista. Och vi vann inget, så det var lite tråkigt, men annars hade vi jätte kul för hela min familj var med hihi.
 
På måndag går min sambo på semester igen det blir kul, för vi ska nämligen köra surströmmingsfest med hans familj och min familj då. Det var ju tänkt att vi skulle göra så förra året också, men då hände det så mycket tråkigheter så det hade inte varit kul. Ni vet snart är det ett år sen min mormor blev en ängel.
 
Nu är det dags att kicka igång denna torsdag! Ha en super härlig dag med sol och värme för det har vi!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0