Godmorgon

Mitt första inlägg för augusti 2014. Vad har hänt den sist?! Det har hänt en del saker. Har jobbat ganska så mycket, sen är det ju så fint väder så man är ute så fort man är ledig. Men jag har även fotat en del, så jag har mycket bilder att visa er.
 
Jag måste nog säga att det här är en av det bästa sommar som man har haft sen man blev vuxen hihi. Jag älskar verkligen värmen och skuggan som jag håller mej till. Sen att man kan även vara ute och blogga i sin egen trädgård och bara få njuta av den fina utsikten som man har. Jag har nämligen gjort lite förändringar i år, kan väl säga att jag är super stolt över vår fina pergola, det har verkligen blivit ännu mysigare där mot förra sommaren.
 
Nu ska jag lyssna på lite sommarpratare som man har missat nu när man har jobbat så mycket.
Ha en härlig fantastisk tisdag!

Kommentarer
Postat av: gaby

Trevligt att du är på g igen.

Svar: Tack =)
Nina

2014-08-05 @ 14:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0