Godmorgon

Äntligen fredag och det känns så härligt att jag är ledig hela helgen, det var en månad sist. Imorgon blir det att gå ut och äta på Bistronorrland sen blir det även ett besök på Skybaren, äntligen så ska jag få se det. Det här kommer bli en super bra helg.
 
Jag kunde inte hålla mej igår från att köpa tulpaner så nu är dom så fina på bordet. Det blev två buketter. Så idag blir det att städa och tvätta.
 
Ikväll blir det att slänga ihop nån god middag och kan man tänka sej det blir inte nå vin till maten hihi. Men det funkar också jätte bra. Jag är lite i valet och kvalet om det ska bli biff eller karré. Vi får se vad jag hittar på.
 
Nä, då är det bara börja och städa tyvärr ska går inte dammsugaren av sej själv.
Ha en super härlig FREDAG och HELG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0