Godmorgon

I lördags, vilken mat Bistro Norrland levererade. Man blir verkligen aldrig besviken. Jag lär mej hela tiden nått nytt man skulle kunna göra när man har middagsbjudningar.
Sen var vi även till Skybar, mycket folk det var tur att vi hittade ett bort till sist. utsikten kan jag väl inte tala så mycket om för det hållet som vi satt åt såg man varuhuset Shopping. Men det var bra musik, jag älskar lounge stilen och musiken så det här är ett perfekt ställe för mej. Det är som med Invit gillar jag också.
 
I tisdag var jag på min reception/invigning. Japp, nu är jag med hihi. Det känns riktigt kul och så var det så speciellt, det händer bara en gång i sitt liv. Jag tycker verkligen att det här ska bli så kul och intressant. Jag känner mej riktigt glad.
 
Sen har jag jobbat som vanligt så det var lite tungt att jobba igår eftersom det blev lite sent i tisdags, men som sagt vad gör det hihi. Idag är man ju ledig.
 
Det här är lite saker som har hänt dom senaste dagarna. Så nu får vi se vad den här dagen bjuder på.
Ha en jätte härlig dag för imorgon är det helg och fullt upp kanske?!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0