Thursday diary

Som vanligt har det varit jobb som har kommit i mellan bloggen. Så då blir det alltid dåligt med bloggande för min del. Men nu sitter jag här i alla fall.
 
Jag mår lite konstigt, det är som att jag är på väg att bli sjuk, men jag hoppas att det inte blir värre än så här. Huvudvärk och små täppt i näsan det är så jag har just nu.
 
Men imorgon ska jag bara ut och köpa hem lite blommor, fast jag skulle behöva städa idag får se när jag känner mej redo för det hihi.
 
Sen har jag bilder att visa er från min Alla hjärtans dag, vi var ju på middag hos mina föräldrar och det var verkligen kul att få bli bortbjudna. Jag har alltid varit en sån som gillar att planera fester och middagar, men nu känner jag bara blä. Men jag har en till stor bjudning kvar och det är med min sambos kollegor med fruar och sambon. Men den har jag som redan planerat klart får bara se när det kommer blir av. För nu i mars börjar alla födelsedagskalasen som vi ska gå på. Brukar vara kalas minst en gång i veckan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0