Godmorgon

Jag höll på att skriva äntligen fredag, men sen kom jag på att det är ju bara torsdag hihi. Men man skulle kunna säga att det är ändå som fredag för mej eftersom jag är ledig i 7 dagar, härligt. Så denna dag börjar som vanligt med en sovmorgon.
 
Ikväll ska min mamma vara hos mej eftersom min sambo och min pappa ska på trevligheter. Så då får mamma och jag ha en mamma/dotter kväll inte helt fel.
 
På lördag ska jag ha en liten middagsbjudning för mina vänner. Den börjar ganska så tidigt eftersom alla killarna vill se på hockey, även tjejerna. Så imorgon blir det fullt upp för mej för det blir att åka och handla och påbörja att fixa middagen. För jag tänker inte att vara stressad på lördag, det är lite jobbigt när man vill göra allt så perfekt. Det får aldrig vara halvdant för mej. Ja, jag är perfektionist ut i fingerspetsarna när det gäller sånt här hihi.
 
Ha en helt galen skön dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0